H

H

söndag 9 mars 2014

Vabruari som går över i månaden mars...

Det är långt mellan blogginläggen nu... Här hemma har vi haft sjukstuga i tre veckor, först var Edvin sjuk, sen jag en vecka och sen var det andra svängen för E, nu är Henrik förkyld, tjoho... Nåja vårsolen lyser och hopp om en tidig vår har infunnit sig :)! I helgen har jag haft två klasskompisar här, Isabelle och Hanna, såååå kul att träffas och f*n vad jag saknar klassen! Edvin saknar redan tjejerna och tjatar/frågar om när de kommer nästa gång :). 

Nu sitter jag i soffan och gäspar så att tårarna rinner så det är hög tid att sussa, men jag lägger upp lite bilder från Englandsresan ikväll, det är fortfarande ett ställe jag inte visat bilder ifrån, Hidcote Manor, och vilket ställe! Bilderna ikväll är bara tagna på gårdsplanen innan vi gick in i själva trädgården/parken, och redan där var man helt såld ;)...














































VACKERT!!


God natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar