H

H

torsdag 23 januari 2014

Vinter...

Så kom vintern, och med den vardagen här hemma... Jag har gått tillbaka till jobbet på Ica då jag varit tjänstledig under mina studieår. Det känn lite konstigt, som om allt jag upplevt de senaste två åren varit en dröm... Jag saknar klassen och utmaningarna med att hela tiden lära nytt, men samtidigt är det skönt med färre "måsten" på kvällar och helger. Nu satsar jag istället på att få igång mina två hästar och så har vi ungefär 1000 timmars målning på övervåningen som väntar ;). 

Längtan till våren är stor, och så är det fortfarande bara januari, jag kommer bli galen innan vintern släpper sitt grepp!

Men visst är det vackert med snö och kyla, här kommer några bilder från trädgården just nu...


















































Varma hälsningar från ett kallt vinterland! 

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina bilder! Du är duktig på att fotografera och fånga det vackra i det enkla.
    Kram Nina Rönnblad

    SvaraRadera
  2. Tack Nina! Jag är en glad amatör med kameran, ibland blir det bra, ofta inte ;), men det är så kul att försöka fånga det man upplever på en bild :). Kul att du läser bloggen!!

    Kram!

    SvaraRadera