H

H

onsdag 24 oktober 2012

En stilstudie i gult...

Hemstudiedag idag, vilket är riktigt skönt! Igår lämnade vi in en uppgift i gestaltningskursen och idag ska vi "kamratgranska" en klasskompis arbete för att sedan redovisa varandras arbeten imorgon, känns som ett bra och lärorikt upplägg, men det är knepigt att granska någon annans jobb vill jag lova:)! Har kunnat hålla ett lite lugnare tempo idag, vilket jag känner är välbehövligt för mig just nu. Pluggade och var sedan ut en sväng på förmiddagen. Är så kul nu att gå runt på gården och ner till Elliot, Krux och deras tjejkompis och titta till dom, gården blir genast mer levande när vi har djur i hagarna! Skulle vilja ut och gå också, har en massa myror och oro i kroppen som behöver komma ut, men tyvärr så är jag riktigt förkyld igen:(. Eller, snarare så har jag nog inte blivit frisk igen efter att jag var dålig för några veckor sen, blir en tripp snart till docktorn för att kolla upp luftrören.
Nu har vi haft några dagar utan regn (!), och då är hösten en underbar tid, i måndags lös solen och jag passade på att ta lite bilder här hemma, det blev en stilstudie i gult....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till Er som totalt tröttnat på alla lövbilder på nätet, skippa då min blogg en tid framöver, för det kommer med säkerhet bli flera höstbilder innan året är slut:)! Ibland kan jag själv tycka att det blir tråkigt med så enformiga bilder, men då jag i princip bara lägger upp bilder från vårt hem så finns det ju inte oädligt med objekt att fotografera, och jag tröttnar ju aldrig på att fota samma saker i naturen, år efter år, som pionerna på försommaren eller löven på hösten:). Hoppas ni gillar bloggen för vad den är, en inblick i vårt hem just för stunden...
 
 
 
 
 
 
Kramar! 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar