H

H

måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!

Årets sista dag! Det är svårt att inte tänka tillbaka på hur året har varit just den här dagen. För min del har det ju varit framförallt en stor förändring som förändrat vår vardag, och det är ju mitt beslut att från mars i år börja plugga på heltid på annan ort. Så fruktansvärt roligt, utvecklande och intressant:)! Men också rätt jobbigt ibland, både för de små grå, att pendla och att få tiden att räcka till...
 
På hemmafronten kan har det snickrats, målats, skottats, rensats, klippts, grävts, krattats och massor med fler sysslor som ni förstår;), och vi fortsätter troligtvis på samma sätt även kommande år!
 
2013 är året då jag förhoppningsvis kommer ta min examen:), jag har också ett löfte till mig själv, och det är att verkligen försöka hinna med att sätta igång och rida min fina Ella! Jag vill ju verkligen behålla henne, men då måste jag hinna med henne i vardagen...
 
Ikväll kommer några bilder från året som gått...
 
 
 
Januari
 
 
 
 
 
 
Februari
 
 
 
 
 
 
Mars
 
 
 
 
 
 
 
April
 
 
 
 
 
 
Maj
 
 
 
 
 
 
Juni
 
 
 
 
 
 
Juli
 
 
 
 
 
 
Augusti
 
 
 
 
 
 
September
 
 
 
 
 
 
Oktober
 
 
 
 
 
 
November
 
 
 
 
 
 
December
 
 
 
 
 
 
Jag önskar ER ALLA en trevlig nyårs kväll och natt, och givetvis ett gott nytt år!!!
 
 
 
 
Kramar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar