H

H

måndag 7 januari 2013

Välkomen 2013!!!

Nytt år, ny start, nya möjligheter! Och vad händer? Jo blogger gör ändringar igen... Åååå sluta ändra på saker, en oteknisk gammal "tant" som jag orkar inte lära nytt hela tiden! Men nu har jag fixat och trixat, så nu ska det förhoppningsvis funka ett tag igen! 

Men för att återgå till nystart och möjligheter:), idag körde en ny termin igång, och halva utbildningen är därmed avverkad:). Den här terminen innehåller så mycket spännande:)! Praktikveckor, tematrädgårdar som ska stå klara och invigas veckan före midsommar och en trädgårdsresa till England står bland annat på agendan! I love my utbildning:)!

För några veckor sedan så var vi ju hela familjen (mammsen, pappsen, brorsan; Henke; Edvin och jag) på en veckas semester till Teneriffa:). Vi hade rätt bra väder och det var skönt att komma hemifrån ett slag, även om vår lilla prins tyvärr var på ett uselt humör en stor del av tiden. Det blev mycket för honom, med allt från flygresa till värmeutslag och ändrade rutiner, plutten:(! Nåja, nu har vi iallafall varit på vår första utlandssemester med barn, återstår att se om det blir några flera:)?...

Jag tog (tyvärr) inte med stora kameran, så alla bilder är tagna med våra telefoner, vilket ju inte alltid blir så bra. Men många bilder blev det, och här kommer några pix...










































































Det kommer fler bilder från semestern längre fram. Hoppas Ni alla fått en bra start på veckan! Nu måste jag sussa så jag orkar med morgondagens lektion i mätteknik:)!



Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar