H

H

tisdag 9 april 2013

Mörbultad!

Nu är jag inne på min tredje vecka på praktiken i Sala, Bürgers växtgård. Då säsongen är så otroligt sen och snön ligger kvar på många ställen är det inte mycket växtkunskap än precis, snarare hacka, spätta och skotta snö och is... Det är skönt att få vara ute och röra sig på dagarna men nu VILL jag ha vår och värme! 

Idag har jag varit till kiropraktorn på en minst sagt välbehövlig behandling, men nu är jag så mör! Kan knappt röra mig, kanske borde börja träna lite grann?? :)

Ikväll kommer några bilder på mitt bidrag till vårkänslan i köket, några kvistar av lind tar jag alltid in på våren, de grönskar lätt och har så härlig krispig limegrön färg...



























Hur gör ni för att skynda på våren??




Kramar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar