H

H

måndag 30 augusti 2010

En sån dag, en sån där måndag...

Idag är det riktigt tråkigt väder, regn och rusk. Edvin och jag hann ta en promenad i morse innan regnet kom, så vi har fått lite frisk luft i alla fall! Känner inte för att ta tag i något idag, men ska nog ändå börja måla en gammal barnstol. Stolen har min bror och jag suttit i när vi var små, och det är en jätte charmig modell, men den behöver lite färg och fix innan vi kan börja använda den. Före och efterbilder på stolen kommer längre fram. Här kommer lite fler härliga bilder på pergolan, det känns hemskt att sommaren redan är över! Men som tur är så är jag en höstmänniska, så vi får hoppas på en solig och fin årstid!


Pion, stäppsalvia, humle, jättedaggkåpa och fröställningar av allium.

Min älskilingsblomma, pion!
En av rosorna.
Ännu en pion.

Mörk alunrot, funkia och klätterbjörnbär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar