H

H

fredag 27 januari 2012

Golvad...

Just nu är vi helt fixerade vid golv här hemma:). Vi ska försöka besluta om vad vi vill ha för golv på övervåningen i alla tre sovrummen, klädkammaren och kattvindarna. Sen är det beslut om klinkergolv i badrummet och eventuellt ett nytt trägolv till vardagsrummet...
Dessutom måste vi bestämma oss för vad vi ska lägga för sorts golv i vår nya glasveranda vid entrén. Jag har i och för sig bestämt mig för längesen, golvet på bilden kommer från Qvesarum byggnadsvård och är ju såååå snyggt! VILL HA!!! Men, det är lite för mycket slantar för vår budget, så nu har jag tagit åt mig att jobba extra lördagar under våren och ska försöka spara så mycket som det bara går, så kanske, kanske kan det här fina golvet bli lagt i vår veranda:)!







Jag har varit ute på en timmes promenad med stavarna nu på förmiddagen (nya "livet" ni vet, haha!) och nu är det dax att svida om till jobbarkläderna, för ikväll blir det en mysfredag på jobbet med min härliga kollega Jennifer:)!


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar