H

H

tisdag 17 januari 2012

Inte på topp...

Ja vad ska man säga, ibland är man inte på topp helt enkelt... Det är härligt att höra att några tappra vänner saknar nya inlägg på bloggen:), det gör mig riktigt glad! Anledningen till min frånvaro var att jag "gjorde slut" med blogger strax innan jul, blev så #¤¤!#" less på allt krångel, jag försökte flera gånger ladda upp bilder, det tog lååång tid och när sista bilden av typ tio stycken skulle laddas upp så försvann allt, det här hände flera gånger och då gav jag upp.

Julen och nyåret sprang förbi och även om vi haft det bra så hann jag aldrig riktigt fatta att det var jul och nytt år pågång.

Förra veckan blev vi tyvärr tvungna att låta vår fina lilla katt Birgit somna in:(. Hon hade blivit på körd av en bil och skadorna var för stora för att göra något åt. Tänk att man kan bli så ledsen över en katt! Jag har gråtit floder och saknar henne fruktansvärt mycket. Hon var så otroligt tillgiven och go och är saknad av inte bara mig, Henke och Edvin, utan våra föräldrar som också fastnat för den lilla svarta pärlan. Dessutom gick min farfar, 91 år gammal, bort på fredagen den 13. Efter en tids sjukdom så var det väntat, men ändå tråkigt och sorgligt så klart...

Här hemma är det kaos, leksaker på golven, tvätt hänger på tork i hela huset och lådorna med julsaker står fortfarande vid trappen och väntar på transport upp till förrådet. Som ni förstår så blir jag inte inspirerad att ta några bilder och lägga upp på bloggen just nu! Men en bild på en sen, men vacker, amaryllis kommer här...





Ingen toppenstart på den nya året här alltså, nu ska det förhoppningsvis bara bli bättre!!!


Kramar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar