H

H

söndag 1 april 2012

2 års kalas!

I torsdags fyllde vår lillprins 2 år! Kan inte fatta hur fort tiden går! I går hade vi kalas här hemma för släkt och vänner och Edvin njöt i fulla drag:). Massor av fina presenter fick han också, TACK ALLA!!!

 Idag har jag vaknat upp med en förkylning och mina luftrör är helt puckade igen... Blir sååå trött, jag har varken tid eller lust att bli sjuk igen, så nu proppar jag i mig av det mesta i medicinskåpet och hoppas att det hjälper.

Min kamera har bestämt sig för att trilskas också, så det finns inte många bilder att lägga upp på bloggen, men här kommer två stycken på gårdagens tårta:)...


Chokladtårta fylld med vit chokladcremé och hallon mousse
 med marängfluff på utsidan:).



Vår "traktor kille" fick en tårta med dekorationer helt i hans smak:).


Nu ska jag återgå till min hemtenta i botanik, hoppas Ni alla har en underbar söndag!



Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar