H

H

onsdag 21 mars 2012

Pussel...

Tänk vad bra allt helt plötsligt kan bli! Jag trivs så rackarns bra på utbildningen, det är tufft men otroligt intressant och givande:)! Och äntligen känns det som en liten pusselbit i det här röriga pusslet som kallas "mitt liv" har hittat sin plats och lagt sig tillrätta. Jag inser att det kommer komma tuffa veckor och gånger då jag är trött och sliten, men det känns verkligen som att jag har hittat rätt när det gäller utbildning och förhoppningsvis kommer det att leda till mycket intressanta och givande arbeten/uppdag i framtiden:)!

Men när en pusselbit finner sin plats lossnar en annan och hamnar på glid... Eller, pusselbiten som symboliserar mina hästar har nog varit mer eller mindre på glid sen vi fick barn. Tiden, orken och viljan finns inte alltid på plats och jag har funderat rätt mycket hur jag ska lösa denna ständiga orsak till dåligt samvete. Åringen Elliot ska jag sälja, det har varit bestämt sen länge, och eventuellt så kommer jag även försöka sälja någon av de stora kusarna. Men det är givetvis svårt!...

Nu ska jag först och främst sätta igång både Ikaros och Ella, Ikaros blev stående över vintern då jag inte haft tid eller ork att åka till ridhus sen december... Ella känns det som att jag får börja om med, då hon inte kommit speciellt långt i utbildningen innan senskadan och sen dess inte blivit riden på låååång tid... När de är lite mer igång så får jag ta mig en funderare hur jag ska göra...

Nog om mitt stora huvudbry, här kommer några våriga bilder:).



Druvfläder knoppar...


















Hoppas ni alla börjar få härliga vårkänslor i kroppen:)!


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar