H

H

onsdag 18 juli 2012

En sån dag...

Idag var det dax för återbesök på kliniken men Ikaros och jag måste säga att mina förhoppningar var mycket låga. Han har ju fått diagnosen "kissing spines" och det kändes inte hoppfullt. Men efter behandlingen i ryggen såg han mycket bättre ut och nu får han ytterligare en chans att komma igen. Självklart hoppas man på det bästa, jag älskar ju mina hästar, men jag håller mig ändå försiktigt optimistisk i den här röran, så slipper eventuella besvikelser bli allt för stora.

Ikväll kommer lite bilder på hur man bäst njuter av sin trädgård den här sommaren.... Inomhus...



Pioner och rosor sprider en underbar doft!



Jag vet, ni har sett närbilder på pioner här förr, men jag får inte nog!!!



Som en fluffig gräddbakelse:).



Eller en härlig "pompom" boll:).



Älskade rosor, de är kinkiga och rätt skruttiga i år, men ändå underbara!



Lila, vitt och rosa...



Jag är helt slut efter den här dagen, det tar mer energi än jag vill inse att ständigt oroa mig för mina fyrbenta darlings! Nu blir det sängen och förhoppningsvis 8 timmars härlig sömn:)!




Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar