H

H

torsdag 2 augusti 2012

Tillbaka efter semestern!

Nu har vi åter landat här hemma efter några välbehövliga dagars semester i Dalarna! Sen jag skrev sist har det hänt lite smått och gott, vi har haft trevliga besök av vänner och familj, vi målar och målar men blir aldrig färdiga på den fronten skulle jag tro, trädgården har gått från försommar till högsommar med allt vad det innebär och jag har även hunnit med att göra småförändringar inomhus, bilder på det miniprojektet kommer här:)...




Glasskåpet som vi haft i köket har fått flytta på sig för det här vackra gamla skåpet
som jag "hittat" i ett gammalt uthus på mormors barndomsgård.



Vackra gamla beslag...



Som har fått en vacker grön beläggning med åren.



Vissa skulle ta fram färgskrapan och målarpenseln, men jag tycker det är vackert
med flagor!



Skåpet sväljer många prylar som behöver förvaras...



Och är perfekt för att ställa fruktskålen på.



Brickan är ett köp från loppis, blomman har vi fått av Jenny, Alice och Vera:)!



Den vackra fruktskålen är för mig ny, även om den har "några år på nacken".



Mer bilder från vår semester kommer inom kort, nu hinner jag inte skriva mer för mina rosor bönar efter vatten och jag springer givetvis till undsättning:)!



Kramar!




2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har hittade hit när jag googlade på glasverandor. Ha en fin kväll/Gela

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittat min blogg Gela:)! Har förstått att många kommer hit just genom att de googlar på "glasveranda". Tyvärr finns det ju inte någon sådan snygg att titta på ännu, men den är under uppbyggnad så om du fortsätter att titta in här så kommer bilder på vår veranda, garanterat:)!

    SvaraRadera