H

H

måndag 25 februari 2013

SOLEN!

Vackra, härliga underbara solen, välkommen! Idag är det åter igen hemstudiedag, en jobbig, tråkig och enorm (!) hemtenta i ledarskap står på dagens schema, jag såg fram mot just ledarskapsblocket på utbildningen, men tyvärr har det inte varit lika kul som jag trodde.... Och det vackra vädret drar mig ut, man vill inte sitta inne med näsan i en bok en dag som denna. Nåja, jag får ta mickropauser och springa ut lite då och då:). 

Var ut på en sådan "pause" nyss då jag traskade iväg med soppåsen, och kameran följde också med:)...
































Jag var också och gosade lite med min "lilla" 1,5 åring, och då menar jag såklart söta Elliot:)...


Ungdomarna:)...

Tonårskillen Elliot:)...

Mysig snömule:)!



Nu åter till pluggandet!



Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar