H

H

onsdag 22 februari 2012

Hej Världen!

Äntligen börjar jag känna mig bättre! Jag knaprar fortfarande i mig två olika sorters mediciner, och är rosslig i luftrören, men känner mig ändå betydligt piggare. Däremot så är det svårt att känna sig pigg i det här vädret, blött blåsigt och kallt är det ute, och jag längtar så mycket att det gör ont efter våren!


Jag känner mig otroligt rastlös efter de här tre veckorna i "sjukstugan" och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för att göra. Som vanligt så finns det ju hur mycket som helst att göra här hemma, jag försöker just nu att få dörrarna till glasverandan färdiga så att vi kan sätta in dom så snart som möjligt. Att det finns mycket som ska målas är ett faktum, nu är pappsen färdig med dörrarna som ska in i den nya kupan på övervåningen, och det är många dörrar och många spröjs som ska målas, bara att sätta fart:)...



En av dörrarna sitter på plats, det kommer att bli
så snyggt när allt är målat och det halvmåne formade
fönstret högst upp också är på plats:)!



Duktiga pappa som gjort superfina dörrar och fönster hemma i sin verkstad!!!



Al kottar på silverfat...



Fina detaljer, handtaget på ett silverfat...



Mina snygga rostiga ljusstakar från Biskopsgården...



Lejonhuvud i järn...


Fint brickställ från mormors barndomshem...



"Fina" bordet i matrummet med många av mina favvo prylar, bland annat
den gamla lilla byrån...


Nu har vi något riktigt kul här hemma att se fram mot senare i vår, nämligen ett bröllop som vi är bjudna på! Det ska bli så kul!!! Så nu är jag mer peppad än någonsin att lyckas nå min målvikt som jag satt upp för mig själv, så här hemma blir det inga semlor den här veckan:)!



Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar