H

H

fredag 17 februari 2012

Piller thriller...

Hej Alla härliga! Här hemma har det varit sjukstuga kan jag intyga, den här veckan har vi varit hemma och sjuka alla tre:(. Kämpigt med lillen när man inte är kry själv men vi har fått hjälp av våra föräldrar med lite göromål som tur är! Jag har fått tagit den tredje trippen till läkaren, och det resulterade i ytterligare en medicin. Så nu äter jag antibiotika mot halsflussen, stark dämpande hostmedicin och nyast i samlingen är en smaskig liten inhalator för min "akuta bronkit" som jag fick veta att jag hade igår.... Fy f*n säger jag bara...


Idag är Henke och Edvin mycket piggare i alla fall vilket är skönt! Jag har blivit sjukskriven till torsdag nästa vecka och ska nog lyssna på farbror docktorn den här gången och ta det lugnt till jag är helt bra så det inte blir ytterligare en sväng med något otrevligt...

På grund av att jag har legat däckad så är det ganska dött på bloggen, vi får se om jag mår bättre om någon dag och kan återkomma med några roliga bilder:). Idag kommer en bild på min fina 30-års present som jag fick av älsklingen (som jag har tjatat/önskat mig i flera år:)).



Kitchen aid i superfina färgen iceblue!

Hoppas Ni alla där ute är friska och krya och kan njuta av det härliga vintervädret!!!


Kramar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar