H

H

måndag 6 februari 2012

Host, host...

Är sååå less på att vara sjuk! Jag har varit superförkyld i en vecka nu, och det har varit en tuff helg på jobbet då jag har en envis hosta och lite feber, men som handelsanställd "lever jag på" att jobba ob tider på helgen så då kan man inte sjukskriva sig. Idag har jag ledig dag och då ställde bästa svärmor upp och Edvin är där under dagen så att jag kan sova och vila upp mig idag:). Dessutom väntar ny hostmedicin på apoteket som jag hoppas ska hjälpa.


Nog om att tycka synd om sig själv, idag lägger jag upp några bilder från vår frusna och kalla trädgård...



Frusna snöbär...


 
Allt blir vackert med ett vitt täcke...

Björkgren...


 
Stjärnflocka...

Akleja...

Krollilja...

Ett rosenblad med vackra snökristaller...

En bild jag är mycket nöjd med, det är en liten gyllene humlekotte med en
gloria av is med en blå himmel som bakgrund...


 
Jag vet, ni har sett den förr, men jag kan inte få nog av att fotografera på pergolan:).

Lilla hönshuset i vintervärld...


 
Isig ståltråd...


Nu återgår jag till min kopp te med en rejäl klick honung i:)!


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar