H

H

tisdag 6 mars 2012

Dags att vakna, mina små grå...

Känner mig överlycklig och totalförvirrad på en och samma gång! Är så kul med miljöombyte, och tror att jag har hittat rätt utbildning för mig:)! Men det är knepiga grejer, botanik, systematik, anatomi och morfologi... Känns tråkigt att jag gick miste om den första veckan, hade verkligen behövt de lektionerna! Och helgen är utstakad för min del, plugg, plugg, plugg och åter plugg! Men det känns härligt att äntligen, efter mamma ledighet och ett inte alltför utmanande jobb, få sätta fart på de små grå igen:).

Det ända som känns jobbigt är att älskade lillprinsen kommer spendera så mycket mer tid på dagis. Han trivs som fisken i vattnet där, så egentligen tror jag inte att det gör honom så mycket, det är mer mitt mamma hjärta som blöder och längtar!



Kom nurå mamma:)

Det är ju såhär de flesta familjer där både mamman å pappan jobbar heltid har det, jag är bara så bortskämd med korta dagar å fem minuter mellan hemmet, jobbet och dagis. I helgen ska jag försöka klämma in lek, pussar å massa kramar med Edde mellan plugget:)!



Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar