H

H

söndag 11 mars 2012

Skön söndag!

Idag har det, för ovanlighetens skull, varit rätt lugnt här hemma. Lång frukost, stallet för mig och bus ute för Edde å Henke, sen lite städning, en tupplur på soffan (tänk så skönt det är:)!), namnsdags fika, mer bus ute i den fina vädret och hämtpizza till kvällsmat:). Nu ikväll har jag försökt att plugga, men har en del kvar på min inlämnings uppgift som ska vara klar till på torsdag. Det brukar vara svårt att hinna plugga på kvällarna för mig, men det får ordna sig på något sätt...


Idag har älskade lillprinsen namnsdag!! Grattis Edvin!!




Härlig tulpan







Namnsdags fika:).



Smarrig kladdkaka och färsk frukt.






En fullmatad vecka väntar, imorgon påbörjar jag ytterligare en ny kurs (vi har ju botanik och sommarblommor på gång också) och det är beskäringens ädla konst vi ska fördjupa oss i:)!

Hoppas Ni alla haft en underbar helg!



Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar