H

H

söndag 4 mars 2012

Pirrigt!

Nu är det snart måndag, och jag börjar bli rejält pirrig:)! I höstas sökte jag en utbildning som jag väldigt gärna ville gå, i januari fick jag reda på att jag inte blivit antagen... Jag var bland de tio första reserverna, men då det är så många sökande på få platser, och inte heller vanligt att folk tackar nej till sin plats så trodde jag att det var kört. Men så ringde de från skolan i onsdags och frågade om jag kunde ta en plats med kort varsel (utbildningen startade i måndags). Hjälp! Snacka om att jag blev snurrig, ville ju verkligen gå utbildningen, men vad skulle de säga på jobbet? Och hur skulle det gå med dagis? Som tur var så löste sig alla frågor och imorgon börjar jag på TRÄDGÅRDSMÄSTAR UTBILDNINGEN:)!

Så nu är det bara att börja pendla till Sveriges närmaste stad, Enköping:)! Jag är pirrig, nervös och mycket förväntansfull! Hoppas verkligen att det kommer kännas rätt för mig!

Idag kom vintern tillbaka, och när Edvin, Henke och jag var ute på gården i morse så hade jag kameran med mig...



















































Hoppas Ni alla håller tummen för mig imorgon och två år framöver:)!!!



Kramar!


2 kommentarer:

  1. Hoppas du får många underbara stunder på din utbildning. Vi kan behöva många tips på Ångsäter Gård. Hoppas vi ses i sommar. Kramar från Grethe

    SvaraRadera
  2. Tack Grethe! Jag tror jag kommer trivas super på utbildningen! Hoppas oxå att vi åker uppåt i sommar, pratade med Anna å Erik förut om midsommar:)... Kramar!

    SvaraRadera