H

H

torsdag 1 mars 2012

En U-sväng i livet:)!

Välkommen mars!!! Ute känns det som vår, snön är borta och solen skiner och värmer, och just nu är det även sol inne och i sinnet här hemma! Igår blev det nämligen en rejäl U-sväng i mitt liv, och som tur är känns det som vändningen blev åt rätt håll, från något som jag vill förändra mot något nytt och spännande:)! Jag kanske ska börja med att säga att nej, jag är inte gravid, för det är ju det alla tror när man berättar att något stort och kul har hänt:). Det handlar istället om mitt arbete, som jag nu i all hast ska byta ut mot att åter sätta mig i skolbänken! På måndag börjar mitt "nya liv", jag är så hoppfull, pirrig och sjukt nervös inför allt nytt som väntar!


Nu gör jag en "cliff hanger" och låter er fundera över vad det är jag ska hitta på:), så återkommer jag nästa vecka när jag själv vet bättre vad jag givit mig in på:)!



Knopp på träden:)...



Snart är det grönt och lummigt i trädkronorna:)...



Solen skiner och snön smälter...



Längtar tills de gamla nyponen bytts ut mot fina rosor!



Vår "mossmatta" är ständigt grön, men åkern i
bakgrunden börjar också få lite färg...



Solen gassar på södersidan och det känns härligt
att kunna öppna fönstret och lyssna på fåglarnas sång!



Fyllda fina tulpaner köpte jag till mig själv igår för att fira den goda nyheten:)!



Nu väntar ett härligt trädgårdsmagasin som idag damp
ned i brevlådan, och en kopp kaffe innan lillprinsen
vaknar:)!



Hoppas Ni alla känner vårkänslorna spira i kropp å knopp:)!!!



Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar