H

H

fredag 18 november 2011

Fredagsmyyyys!

Ja här är det mysigt vill jag lova, Edvin ligger och sover och Henke å jag ligger på varsin soffa och snörvlar ikapp:)... Men det känns ändå äntligen som att jag är på bättringsvägen, feberfri och lite piggare idag:).

Idag har jag jobbat och Edvin har varit på dagis, kändes inte riktigt bra att lämna honom där idag då han fortfarande är krasslig, men det är svårt för mig att bortse från jobbet också, har ju vabbat flera gånger och man är väl inte "employee of the month" precis...
Nu väntar i alla fall en ledig helg och då hoppas jag att vi alla tre hinner bli friska som nötkärnor:)!



Frosten är här...



En favorit i repris, snöbären...



Rostigt...




Det är något med det vissna och bleka som
tilltalar mig (dock inte min egen spegelbild för tillfället,
som också är rätt vissen och blek:))


Höstkransen är vackert bronsfärgad nu...


Rönnbären håller fortfarande färgen...


Mina fina nya marshall hållare i rostigt järn
från Zetas!


Solsidan, här hemma även kallad fulsidan:).Längtar tills den dag då panelen
sitter på HELA huset!


Nu blir det lite idol och bläddrande i någon kul tidning, imorgon blir det bland annat ridlektioner för två ambitiösa tjejer, sen stallet och jobb med mina egna hästar. Därefter tänkte jag ge mig ut i skogen för att samla på mig naturmaterial till kommande julpynt:). Mycket utomhus aktiviteter alltså, hoppas mina luftrör håller sig i schack!


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar