H

H

onsdag 9 november 2011

Livet rullar på...

Nu undrar ni säkert om jag glömt bort att jag har en blogg? Svaret är nja, glömt har jag inte, men tiden har helt enkelt inte räckt till på sistone. Vi var ju iväg till västkusten en sväng, förra veckan kom dagen som jag inte väntat på:), då fyllde jag 30-år. Festligheter har vi haft och firad blev jag:)! Nu börjar vardags "lunket" infinna sig igen...

Helgen på Flatön (nordväst om Orust) var sååå härlig! Att få komma hemmifrån, vara lite barnledig, vi älskar lillprinsen men det är skönt att få vara bara med vuxna ibland och träffa "my darlings" Erik å Anna kan ju bara resultera i en toppenhelg!!!

Här kommer några bilder från vår höstweekend vid havet...














































Fler bilder från Flatön kommer i nästa inlägg:). Nu ska jag krypa ner i sängen och se fram mot min lediga dag imorgon, då det bland annat står fika med mammagruppen och verkning av fölen på mitt schema...


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar