H

H

torsdag 10 november 2011

Jobbarhelg att se fram mot...

Ja då var mina två dagars ledighet den här veckan snart över, nu blir det jobb heeela helgen... Det känns inte allt för roligt just nu, men tiden brukar gå fort när jag väl är på jobbet.

Idag har jag haft några mammor och deras småttingar här på fika, själv behövde jag bara fixa kaffe då Anna nr 1 hade med hembakat gottis:). Edvin lekte och hade kul med kompisarna och på eftermiddagen fick han leka och ha kul med sin farmor då jag var i stallet och tog emot hovslagaren. Nu är båda småkillarna (fölen)verkade för första gången och de skötte sig mycket bra, lite protester i början med stod snällt still efter en stund:).

Ikaros har jag tyvärr inte hållit igång fullt ut, då det varit mycket med allt från resan till Göteborg till städning, matlagning och bakning till mina kalas här hemma förra veckan. Jag tömkörde honom idag, han hade kombination av massor av överskottsenergi och stelhet i kroppen, så det blev mest bockning och bus första stunden, han var fin mot slutet men blir fort trött när han busar:)...

Ikväll kommer det en fortsättning på bildserien från härliga Flatön!...



















































Vackert, eller hur?! Hoppas Ni alla har en ledig helg att se fram mot:), men hur veckoslutet än ser ut så önskar jag Er en trevlig helg!


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar