H

H

måndag 14 maj 2012

Snabba kast...

Från regnväder till en underbar dag igår, och idag blåser det is vindar kring husknuten, ombyte förnöjer?!
Idag har jag hem studiedag och har ägnat denna åt en beskäringsuppgift som ska vara inlämnad på fredag, känner mig ganska klar med den nu och börjar bli less på att stirra på dataskärmen, men ett litet inlägg hinner jag med innan jag slår igen för idag:).
Jag fortsätter med att visa lite bilder från trädgården...


Min vita klematis i pergolan lovar gott:).



Ulmus Glabra börjar sätta fart:). Det är en av våra skogs almar här på gården.



Som solen:)...



De här två klematisknopparna fick mig att dra på smilbanden:), är de inspirerade
av "lets dance" kanske:)?...



Lönnen med sina vackra limegröna blommor och blad.



Man kan inget annat än längta efter hästkastanjens
blomning!



Älskar alla våra stora lövträd!...



De spelar huvudrollen på gården genom sin inramning runt hela huset och filtrering
av solens strålar, utan alla träd skulle det bara vara ett stort hus på en ännu större åker.



Nu väntar Edvin och tvättmaskinen, maten ska lagas och hästarna behöver skötas, och så ska jag klämma in ett utvecklings samtal på dagis ikväll också:). Så bäst att jag sätter fart!




Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar