H

H

torsdag 27 januari 2011

Äntligen träning!

Nu har äntligen träningarna för Uffe (http://www.ulflind.se/) kommit igång igen! Men tänk vad mycket svårare allt är nu när jag har en liten kille att ta hand om, nu måste jag bli värsta logistik proffset för att kunna genomföra mina veckoträningar:). Jag förstår inte hur de som har flera barn lyckas att jonglera med familjen, jobb, hemmet och hästar, men jag lär väl snart bli varse hur det går till:)...

Idag tömkörde jag Ikaros på träningen, har är inte riktigt i form, så jag ville stämma av med Uffe om han tyckte Ikaros såg bra ut, och det gjorde han, så nästa vecka blir det ridning! Nu håller jag tummarna för ett skadefritt 2011 med mycket kul träningar på schemat!

Inspiration till bilder i dagens blogginlägg har jag ont om, men en gammal bild blir det, på ett ganska kul, och något makabert fynd som vi gjorde då vi rev ner material från en timmervägg.


Tre små möss, snacka om träskallar, de har fastnat
på rad, stackarna!

Nu blir det en kopp te i soffan:)!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar