H

H

söndag 2 januari 2011

Tillbaka blickar, och så liten titt framåt!

Även om det är den andra januari idag, så känns det som att 2010 slutar idag, sista veckan på året är till ända. Imorgon börjar det nya året och då ska alla nyårslöften uppfyllas:). Jag brukar aldrig avlägga några nyårslöften, då de ändå inte brukar hållas, men i år har jag två stycken som jag känner starkt för! Kanske dumt att skriva ut dom här, så att alla Ni som läser bloggen kan hålla koll på om jag sköter mig:), men det är nog bra med lite press om jag ska orka ta mig i kragen:).

Nummer ett är det klassiska löftet, att "lyfta" bort några kilo dövikt från kroppen. För närvarande känner jag mig som en uppdragen fluffig hissgardin runt midjan, men den ska slätas ut!
Nummer två är att komma igång ordentligt med hästarna igen, 2010 blev ett fantastiskt år då Henke och jag blev föräldrar till vår gullunge(!), men hästarna har minst sagt kommit i andra hand. Då jag är lyckligt lottad, och har så mycket hjälp av min mamma och pappa med mina hästar (TACK, ni är bäst!) så har jag kunnat ha hästarna kvar, men nu är vi, Corren, Ikaros och jag, i dålig fysisk form! Så nu vill jag ha ett SKADEFRITT, roligt och innehållsrikt hästår!

Sådär ja, då har jag satt press på mig själv:)!

Idag kommer några blandade bilder här hemifrån...


Julpynt i Tessans smak! Mina söta rosa änglafår köpte
jag för många år sen...




Härlig amaryllis, appel blossom.











Vit amaryllis, jag älskar att gå riktigt nära och fotografera
detaljerna på blommor, ni som följer bloggen vet detta
vid det här laget:).


Härliga färger!


Vår lilla professor:)!

Hoppas att Ni alla har haft det toppen bra nu över helgerna, och att Ni är fulla av energi inför det nya året!

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar