H

H

torsdag 6 januari 2011

Hästar, snickrande och snöskottning!

Tänk att när vi är hemma hela familjen så hinner jag aldrig skriva på bloggen:). Det är så mycket vi ska hinna med hela tiden, och dagarna rinner iväg...

Den här veckan har vi kommit igång med renoveringen av vår övervåning igen. Henke, min svärfar och min pappa skruvar på för glatta livet:), men ju mer de får gjort, ju mer inser jag att det är kvar! Att renovera ett helt våningsplan i ett gammalt hus är ett enormt projekt, om man inte kan leja bort allt jobb så klart, men den valmöjligheten har tyvärr inte vi, så det är bara att kavla upp ärmarna!

Jag har också börjat sätta igång mina två häst pojkar Corren och Ikaros. Trots att de har vilat i 6 (!) veckor, vilket inte alls var meningen, så känns de inte så stela och ur form:). Jag hoppas att komma igång med lite träningar på "Icke" i slutet av den här månaden. Corren har jag återigen satt ut annons på, han har ju en skada, och är 15 år gammal, så ibland undrar jag om det inte är bäst att han får "åka" till de evigt gröna ängarna. Speciellt eftersom jag inte lyckas hitta någon passande ryttare till honom, men nu ger jag försäljningen ytterligare en chans. Då jag inte varit särskilt aktiv med kameran den här veckan så kommer istället några bilder på Corren från i somras...






Hoppas ni alla får en trevlig trettondags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar