H

H

tisdag 25 oktober 2011

long time ago...

Tänk så svårt det ska vara att göra ett inlägg då och då! Nu är det ju svårt med tanke på att jag inte har någon dator här hemma längre, jag får snällt vänta på att Henke kommer hem från jobbet med sin bärbara dator till kvällen. På kvällarna är jag ju dessutom i stallet eller på jobbet, så därav de långa perioderna av tystnad på bloggen...

Just nu snurrar livet på i högfart, jag skulle behöva mer tid till hästarna, familjen, huset, renoveringar, vardagliga sysslor m.m. Istället måste man ju som vanlig dödlig vara på jobbet en massa timmar varje vecka, och mina försök att ändra på den saken med trisslotter har inte funkat än så länge:)...

Jag kan tänka mig att det är många som känner igen sig i känslan av att vara otillräcklig, tyvärr är det ju ofta en press som vi väljer att lägga på oss själva...

Till helgen tar vi oss en välbehövlig time out i alla fall, Henke och jag tar en tripp ner till Göteborg för att träffa bästa A och E!!! Det ska bli så kul, har sett fram mot det här sen i sommras! Edvin får kvalitetstid med sin farmor och farfar, och när vi kommer hem på söndag så väntar en veckas semester för mig med lillprinsen:)!

Tydligen är det ju någon här i huset som ska fylla 30 år (??!!!) snart och förberdelserna för lite trevligt firande har redan påbörjats.



Inbjudningskort med höst känsla...


Svarta kuvert och vita kort från panduro, löven från trädgården.


Senaste shoppingen, två glas ljusstakar
i gult från IKEA. I bakrunden skymtar man
de gula fåtöljerna på verandan från samma ställe.
De har båda den snygga lite "smutsiga"
gula färgen som jag gillar.

Nu ska jag sätta lite fart med dammsugaren innan lillprinsen vaknar!


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar