H

H

söndag 10 april 2011

Festligheter:)!

Igår kväll var vi bjudna på en väns 30-års fest. Det var länge sen som Henke och jag "festade" tillsammans, och vi hade jättekul! God mat, trevligt sällskap, många bekanta från förr och musik och dans:)! Idag är vi minst sagt något sega, jag har ont i foten, tack Elin och Anna för att ni övertalade mig att dansa:), och vi tar en lugn söndag. Edvin har varit hos mormor och morfar och sovit över, och han är också trött efter den utflykten:).

Idag kommer några härligt våriga och färglada bilder på blommor från vårt hem...



Rosa tulpan


Grå videkissar och rosa tulpan = fint!


Påsklilja


Gult och svart är så snyggt tillsammans!


Favvo krukväxten, orkidé.


Dubbla gräddvita tulpaner.


Nu ska jag gå upp på vinden och leta fram lådan som det står "påsk" på, och sen ska jag släppa loss våren på riktigt här hemma:)!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar