H

H

fredag 29 april 2011

Bröllopsyra:)!

Ingen har väl missat att W och K "over there" gängar sig idag:), Har suttit och tittat lite på bröllopet på TV, tänk om man fick plats i en sån där klänning......

I övrigt så skulle jag behöva eld i baken och städa hela huset, men känner mig seg och tung i huvudet idag, så det går inte med raketfart precis. Ikväll ska jag hem till stallet och rida Ikaros, så frågan är om jag ska spara energin till det, eller försöka hinna städa färdigt innan stallet? Ikaros har för övrigt för mycket energi, igår skulle vi ta ett kort pass på töm, och sen en promenad hade jag tänkt. Ikaros var istället sugen på att jobba med galoppen, och det gjorde han också, inte någon idé att försöka hindra honom, han är för stark och jag får kramp i armarna. Hoppas han sprang ur sig några bocksprång igår så det blir ett lugnare pass idag:).

Idag kommer några bilder på det blåa "havet" som råder i rundelrabatten för tillfället...






Ett överflöd av blå scilla har vi så här års:).

Nej städning var det visst...

Kramar och trevlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar