H

H

söndag 24 april 2011

Vilket väder:)!

Hej alla vänner! Idag har det återigen varit otroligt härligt väder:)! Vi har kört ut bråte och trädgårdsavfall till kasen, och jag har hjälpt min mormor att sortera prylar efter hennes flytt. Himmel vad mycket saker hon har samlat på sig! Hon flyttade från en etta till en annan, så jag trodde inte att det kunde vara allt för mycket saker att gå igenom, men det kändes som hon flyttat från en fem rummare till en etta.... Efter den här eftermiddagen är jag helt slut, och nu blir det en lugn kväll för mig...

Edvin är på kalas hos en kusin till Henke som fyller ett år, hans farmor tog med honom dit så vi har varit "barnlösa" hela eftermiddagen, känns skönt och konstigt på en och samma gång, och nu längtar jag efter lillprinsen!

Idag blir det ännu fler påsk bilder från Hässelby...






Färgade ägg och små vaktelägg...


Smaklösa? Ja kanske, men jag älskar
mina fina påsk krukor med ägg och dun:)!





Kan det bli mer vår? Vitsippor!





Nu kommer min lilla gullunge hem! Så jag måste rusa!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar