H

H

söndag 18 september 2011

Och så har en vecka gått...

Nu har det gått en vecka sen sista inlägget, igen, och jag undrar ibland om jag ska fortsätta blogga, tycker ju själv att det är roligast att läsa bloggar som uppdateras ofta. Nåja, nu är det som det är, med jobb och dagis som ganska nya inslag på agendan, och ingen dator så blir det inte så frekvent bloggande. 

Dessutom har jag varit sjuk hela helgen, men idag känner jag mig mycket bättre och hoppas att det fortsätter så ett tag framöver:). Igår var det kanonväder här hemma, och trots att jag inte var helt kry så var jag ute en stund och fixade ordning årets höstkrans, bilder på den kommer i veckan. Idag kommer det istället några bilder på det finaste vi har, lillprinsen!


Titta, jag kan klättra! Nu är lillprinsen överallt
där han inte bör vara här hemma!


Söta lilla knubbiga hand:)!


Längtar ut...


Höst i rundelrabatten...


Vår lilla trädgårdsmästare:).


Kollar in blommorna.


Gunga är en favorit sysselsättning:).


Nu börjar det bli svårt att blogga på en bärbar dator med en nyfiken 1 1/2 åring brevid:)!

Nya inlägg kommer i veckan, jag lovar:)!


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar