H

H

onsdag 3 augusti 2011

Skylta...

Hej alla! Jaha, då har man börjat jobba igen då:), det har gått bra, känns kul att komma tillbaka och träffa jobbarkompisar, nya som gamla, och så känns det ju givetvis härligt att träffa alla kunder som välkomnar en åter:)! Just nu känns det riktigt lyxigt, att bara lämna hemmet och dra till jobbet, men det känns nog så här lätt bara för att Henke är hemma med lillprinsen, kommer bli betydligt svårare, iaf för mammsen, när lillprinsen ska lämnas på dagis...

Jag nämnde tidigare att jag shoppat nya kuddöverdrag till köks soffan, och att jag skulle vänta med att fixa om i köket åtminstone en månad, nu kan jag meddela att det gick inte, jag KAN INTE låta bli att "skylta" om när det nya fina är inhandlat och ligger å väntar:). Det känns faktiskt lite så, att jag stylar och skyltar om när jag pysslar här hemma, kanske en skada från tiden när jag jobbade på klädbutik?...

Här kommer iaf några bilder på köks soffan, fler bilder från resten av "köks skyltningen" kommer nästa inlägg:)...



Ut med de klara pastellerna, in med dova
naturfärger. Går sårskilt bra ihop med
de engelskt röda byggställningen
utanför fönstren:):)...


De nya kuddöverdragen kommer från en ny favvo,
H&M home kollection! Bra priser, fina prylar...


Lite "miss match" med grå, bruna och beiga nyanser,
blommor, text och den tuffa vita kudden med medicinflaskor...


Kunde inte motstå den här, tuff och snygg tycker jag...


Just nu är det "titta men inte röra" som gäller över soffan,
snart ligger det dock en drös med katter där och hårar, då är det
bra att handla billigt på H&M!


Nu ska jag åka och hjälpa T att trimma och träna sin fina ponny!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar