H

H

söndag 13 mars 2011

Ännu en vecka har gått...

Det är inte tätt mellan blogginläggen nu för tiden. Största orsaken är nog att det så här på vårvintern inte finns speciellt mycket att fotografera eller skriva om, dagarna och veckorna känns bara som en olidlig väntan på den kommande våren! Ikväll skärper jag dock till mig och gör ett inlägg:).

Sen jag skrev sist så har jag hunnit rida en lektion till för Uffe, det gick bra, men jag inser också att det kommer att ta lååååång tid för Ikaros att komma igång ordentligt, och för egen del så börjar jag undra om jag någonsin kommer att återgå till hyfsad ryttarform igen...
Vi är båda i rätt usel form med andra ord.

Idag har Edvin fått sitt hår klippt för första gången:). Min morbror med fru, som är frisörska, var till oss på en fika och klippte samtidigt lite långa nackhår på lillprinsen. Han var inte förtjust i behandlingen, men det gick bra, och nu ser han så stilig ut:)!



Lite vår inomhus:).


Pärlhyacinter


Fina vikterna på en bricka.







Uppiffat med trådkorg och pärlor på ståltråd.

Nu ska jag lägga mig på soffan, och försöka att inte somna där ikväll igen:)!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar