H

H

tisdag 22 mars 2011

Gröna äpplen

Edvin har fortfarande feber och vi sitter instängda i huset i och tittar ut på det soliga vädret:(. Jag har börjat baka kakor idag till Edvins kalas, men med en ledsen liten kille hängade i byxbenet är det inte lätt att baka, så jag gav upp efter en stund. Jag trodde att barn med feber ville sova mycket (?!) men Edvin har svårt att komma till ro och sover bara korta stunder hela tiden.


Här kommer några bilder på ett lätt och enkelt "vår piff" för hemmet.














Gröna äpplen i fina glasvaser för fräsch vårgrönska, de håller definitivt mycket längre än snittblommor, vilket gör att jag undrar om de inte lämpar sig bättre till just pynt än att äta, de måste vara hårt besprutade?...

Nu ska jag passa på att ta en kopp kaffe innan lillprinsen vaknar igen. Hoppas han blir frisk snart!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar