H

H

söndag 20 mars 2011

SOL!!!

Veckans sista dag, igen... Jag har inte någon aning om vilken vecka vi är inne på nu, dagarna går så fort och jag är glad om jag vet vilken månad det är:). Idag har Edvin och jag varit på en promenad med bästa Elin och hennes lilla prins:). Härligt väder och riktigt varmt och skönt! Tyvärr visade det sig också att Edvin var varm, 39 graders feber när vi kom hem, stackarn! Han har fått lite alvedon och sover nu... För övrigt ser huset ut som ett bombnedslag, så jag har egentligen inte alls tid att sitta här framför datorn, men gör det
i alla fall:). 

Jag ska försöka knåpa ihop några inbjudningskort till Edvins kalas, får se om jag hinner det innan han vaknar...

Idag kommer några bilder från gården som jag tog igår på eftermiddagen då Henke, Edvin och jag tog en liten kvällspromenad i solen!



Nästan allt (!) blir fint i vårsolen:).


Härlig kvälls sol med vy över en av hagarna...


Grånat trä i de tomma vedbackarna...







Fint gammalt nyckelhål...










Nu tillbaka till inbjudningskorten:)!

Hoppas Ni alla får en härlig söndag i SOLEN!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar