H

H

tisdag 15 mars 2011

Härliga sol!

Tisdag och öppna förskolan som vanligt:)! Idag var det ganska lugnt där, inte så många mammor och barn idag, men trevligt och kul i alla fall:). Nu sover min lilla goding sött, och jag fördriver tiden med ett inlägg.

Solen lyser utanför fönstret, och jag hoppas att den värmer riktigt jädrans bra på snön och isen, för nu vill jag ha barmark! Är ju ute och traskar med Edvin i barnvagnen nästan varje dag, så även nu i morse, men det är svårt att gå då det är så isigt, trots att jag har broddar i mina skor. Den här veckan ska jag även försöka återgå till mitt "nya liv" med sundare vanor som jag startade efter nyår. Jag har lyckats gå ner sju kilo, men efter att vi tog bort Corren fick jag en ordentlig dipp och har inte orkat komma igång riktigt efter det, men nu är det nya tag som gäller:)!! Har satt upp ett delmål tills Edvin fyller ett år, och om jag ska klara målet måste jag sätta fart nu...

Idag kommer några blandade bilder från huset...


Sliten och söt liten pigtittare som kommer
från min mormors barndomshem.

Små ljuslyktor i fattigmans silver från butiken Myrra.


Min härliga snäckskalslampa:).


Mamman och pojken på tavlan behöver nog inte någon närmre
presentation:). Fint gammalt tryck i svart ram...

Ikväll blir det ridhuset som vanligt, och tömkörning står på schemat.

Ha en bra tisdag, gå ut i solen och njut:!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar