H

H

onsdag 23 mars 2011

Huvudet upp och fötterna ner....

Idag har vi inte någon toppen dag här i Hässelby. Edvin är feberfri, men verkar fortfarande inte kry, han brukar ju vara en otroligt glad och lättsam liten kille, men idag är det bara gråt och gnäll. Nu äntligen har jag fått honom att somna, han har varit trött sen lunchtid men inte velat sova och två timmar senare är jag också ganska trött. Nu håller jag tummarna för att han ska få ro och kunna sova någon timme!

Igår kväll kom Bea, vår equiterapeut, och gav Ikaros en timmes behandling. Jag var riktigt nyfiken den här gången på vad hon skulle säga, tycker ju själv att Ikaros har förbättrat sig avsevärt av träningen de senaste månaderna. Och jag fick ett "kvitto" på att träningen gjort susen, han var mycket fräschare och finare i kroppen denna gång:). Men vi har fortfarande problemområden som vi måste jobba vidare på, har fått en hel del bra tips av Bea som jag ska testa på honom:).

En stor händelse här hos oss, som närmar sig med stormsteg, är Edvins 1 års dag! Jag kan inte riktigt ta in att vi har haft vår lillkille i ett år nu?! Samtidigt så kan jag knappt komma ihåg hur det var innan vi fick barn, det är nog den primitiva "mamma hjärnan" som har kickat in:)!

Härom kvällen fixade jag iordning några inbjudningskort till lillprinsens kalas, jag älskar att pyssla med papper, även om jag var lite stressad den här gången, då Edvin också var sjuk. Hoppas att kortet dykt upp hos några av Er nu, jag skulle gärna bjudit fler, men även Hässelbyhuset har sina begränsningar...



Pappers pyssel:).


En hel rad med kort.


Fina pappersremsor från bland annat panduro.


Och så ett kort på lillprinsen:)!


Självklart lyckades jag, småstressad som jag var, att skriva fel på datumet:(. Jag märkte det när alla korten var färdiga, och då orkade jag inte ändra på missen. Hoppas att Ni som fått inbjudan förstår att det är den 3 och inte 4 som gäller!

Nu ska jag försöka hinna baka några tårtbottnar innan sötnosen vaknar!

Kraaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar