H

H

lördag 25 juni 2011

Midsommar!

Ja kära vänner, njut av ljuset, för nu vänder det! Och om exakt 6 månader är det juldagen:). Hoppas ni alla har haft en härlig midsommarafton:)! Jag försökte göra ett inlägg igår, men eftersom vi bor ute på vichan så ville och orkade inte uppkopplingen med igår kväll.
Vi hade en lugn hemmakväll bara, och tur var nog det, för Edvin var inte på topp igår, det är fler tänder pågång och han hade både lite feber, ont i munnen och ville INTE sova. Så jag var uppe sent igår, dock inte för att festa, utan för att trösta lillprinsen. Det värsta är att han inte vill sova på dagen heller, så nu känner jag mig lagom trött, på gränsen till utbränd. Den populäraste tortyrmetoden sägs vara att neka offret sömn, och jag förstår att metoden är effektiv...

Så, nu får det vara nog med beklagan, här i Hässelby hade vi tur med vädret igår, lite mulet, men inte en droppe regn kom det. Jag passade på att ta lite "ledigt" från lillprinsen och tog en time out i hästhagen med kameran runt halsen, Ellas lilla Elliot och Zephyrs söting Krux växer så det knakar:), här kommer någon bild på de små busarna:)...



Krux
född den 9 juni











Elliot
född den 4 juni










Nu tror jag bestämt att Edvin äntligen somnat:), ska passa på att ta en kaffe i soffläge innan han vaknar.

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar