H

H

torsdag 11 november 2010

En dag att minnas?

Edvin sover och jag har lite tid över till att göra dagens blogginlägg. Men vad ska jag skriva? Idag har jag ju inte gjort något värt att nämna, plockat lite grejer, tvättat och lekt med Lillprinsen. Trots avsaknaden på "spännande" aktiviteter så har dagen ändå gått fort, dansken Mads (skådespelaren) säger i resereklamen; "Livet är inte dagarna som gått, det är dagarna vi minns". Hoppsan, dax att sätta fart och leva lite minnesvärda dagar då:).

Jag och Edvin har i alla fall stuckit ut näsorna utanför huset idag, det blev en kort promenad för att känna på kylan, och Edvins första bekantskap med snö! Här kommer några bilder som jag tog på gården efter vår prommis...

Snöigt i parken










Ett hjärta av björkris hänger på
järnsoffan, i väntan på rätt placering.
Vintrig pergola
Lillprinsen tycker det är kallt om nosen!
Snön klamrar sig fast.

Ikväll blir det inte något stall och häst tema för mig, då Henke jobbar sent. Och det var nog strunt samma, för banan är full med snö, och varken Corren eller Ikaros har fått på sig några snösulor, och i ridhuset är det träningar hela kvällen. Vi får se hur mycket snö det är kvar imorgon.

Trevlig Torsdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar