H

H

lördag 13 november 2010

Laddar för morgondagen!

Ikväll blir det ett litet blogginlägg på senheten, eller, klockan 22 på en lördagkväll är kanske inte så sent, men har man en liten kille som sover oroligt på nätterna så orkar man inte vara uppe så länge på kvällen:).  Igår hade vi dock turen att få barnpassning på natten, Edvins farmor och farfar hämtade honom på fredags eftermiddagen och så fick vi hemleverans på älsklingen i morse vid nio tiden. Allt hade gått bra, men Edvin hade varit vaken en hel del under natten, det hade inte varit någon speciell dramatik, han var mera orolig och svårt att sova (är nog de där förbaskade tänderna!), så ikväll är nog mina svärföräldrar trötta:)!

Idag har pappa och Henrik börjat att fixa till våra fönster som vi flyttat ut i fasaden på grund av att vi sätter träpanel på huset. Det blir snyggare så på utsidan, på insidan blir det inte lika snyggt... Men nu har de börjat lappa ihop runt fönstren, så jag har lite målningsjobb framöver...

Som ni förstår så är det inte mycket fint att fotografera på när "gubbarna" snickrar, så här kommer lite bilder som jag tog för någon vecka sedan.


Fin gammal karaff med "pärlklänning"
från Indiska.
Några pärlor på en tråd...
En av mina blommor, snacka om växtkraft,
De här var bara små veka skott i våras!
Krukan kommer från den lokala blomsterhandeln
Stenborgs. Ställningen från Plantagen.
Ännu en av mina "glansrankor". För många
år sedan så fick jag några skott av den här
blomman av min kompis Emma, och de lever
vidare här hos oss!

Imorgon ska jag och mamma åka iväg på häst clinic till Segersta equiestrian. Det ska bli så kul!!!

God natt eller kanske trevlig fortsättning på lördagkvällen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar