H

H

tisdag 2 november 2010

Och så var det tisdag igen...

Idag har Edvin och jag varit på Öppna förskolan, det var mycket barn där idag och lillprinsen tyckte det var spännande och kul som vanligt! På promenaden hem fick vi sällskap, och en fika med lite tjej och bebis snack blev det också, tack E för idag! Igår var det ju som bekant för er som läst gårdagens inlägg sista gången jag fick fylla något som börjar på tjugo:) Idag tänkte jag visa några bilder från kvällen, då vi hade lite fika och mys stund med massor av tända ljus. Först kommer en bild på fina presenten jag fick från Henke, tack min älskling!

En fin ljuslykta!
Dukat för födelsedagsfika
En liten sockerskål med kastanjer, enkelt med vackert!
Gammal karaff med "pärlklänning"
En plåtbricka med härliga ljus på köksbordet
Kvällsmys med levande ljus
Höst stilleben på skänken
Dukningen med alla ljus på kvällen
Världens finaste present!!! Gullunge!
 Måste bara avsluta med en bild på det allra finaste vi har, vår gulleplutt Edvin!
Ikväll blir det hästar för hela slanten, precis som det brukar vara på tisdagkvällarna. Först ska jag iväg och hjälpa en tjej när hon rider sin trevliga ponny, sen blir det en genomkörare av både Ikaros och Corren på hemmaplan!
Trevlig eftermiddag och kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar