H

H

onsdag 3 november 2010

Regn å rusk, men en riktigt bra dag!

Jag var ärligt talat inte super laddad inför att rida lektion på Ikaros idag. Ihållande regn, mörker och en plaskvåt ridbana och dessutom var det lite nervöst att se hur det skulle gå, då Ikaros har varit mer ovan mark än på marken de senaste gångerna:). Men när jag väl satt i sadeln märkte jag inte ens av regnet, och träningen gick riktigt bra, några "skutt och hopp" i början, men sen funkade det riktigt bra! Det känns toppen att ha en sådan kompetent tränare, som verkligen kan hjälpa Ikaros och mig med alla problem, stora som små...

Här kommer en bild på min kanelbruna raring!

Ikaros och jag
Jag ska försöka att få till några bilder när jag rider honom, men nu för tiden är det en stor apparat när jag ska rida, mamma, som oftast har fått ta kameran i handen passar ju Edvin för det mesta nu när jag rider, min fotograf har blivit nanny så att säga:).

Nu ska jag försöka hinna lägga huvudet på kudden, innan jag somnar!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar