H

H

söndag 13 februari 2011

Tillbaka till verkligheten...

Här hemma har det varit jobbigt några dagar, Edvin har haft magsjuka för första gången, och när han började bli bättre så var det min tur:(. Har känt mig riktigt risig några dagar, men är nu på bättringsvägen, hoppas bara att Henke klarar sig! Igår fick Henke strunta i jobbet och vara hemma hos oss, jag var totalt slut, orkade inte kliva upp ur sängen, och Edvin hade feber, så då fick pappa vara hemma och ta hand om sina sjuklingar:)! 

Idag har jag varit uppe och orkat pyssla lite i vårt kontor, har bytt ut skrivbordet till ett annat och försökt få lite ordning här inne, men jag blir tokig på alla fula sladdar som ligger i drivor överallt! Är det någon som har tips på hur man gömmer alla miljoner sladdar på kontoret?

Idag kommer en av mina favvobilder jag tagit här på Hässelby, det var på en promenad i vår hage våren 2006 som jag hittade den här fina "snödrivan", kan vara passande inför morgondagen tycker jag:)!


Fint snö hjärta!

Hoppas att Ni alla får en mysig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar