H

H

måndag 28 februari 2011

Måndag igen...

Ny vecka, nya utmaningar! Nåja, som mamma ledig kanske mitt liv inte består av så där värst många spännande utmaningar, men det kan ju bli en bra vecka ändå:)! Här hemma är det full fart på lillprinsen, nu ska han resa sig mot precis allting, med varierat resultat, jag slår vad om att han kommer ha tagit några stapplande steg innan han blir ett år:).

Själv känner jag att det är hög tid att hitta tillbaka till viljan att pyssla och fixa hemma, det var längesedan jag la upp några roliga bilder från huset på bloggen. Men det är ofta såhär livet ser ut, allt går i vågor, och såhär på vårvintern så ägnas mycket av tiden och energin till hästarna. Det är, som alla med egna hästar vet, mera tungjobbat i stallet såhär års, det är kallt, massa snö, går åt mer foder och hästarna står ofta inne lite mer, vilket gör att man får mer att mocka ut varje dag. Sen är det ett fasligt rännande med hästarna till närmsta ridhus, då det inte alltid är så lätt att hålla igång pollarna ute i naturen...

Idag kommer det två bilder från igår då Henke, Edvin och jag tog en "pulka tur" här hemma.


Edvin, jag och katten Birgit i en snöhög:).

En skeptisk liten kille,
"är det här verkligen kul?"


Ikväll blir det en tur med Ikaros till ridhuset, och imorgon ser vi fram mot att sista vintermånaden börjar:)!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar