H

H

söndag 6 februari 2011

Inlägg nummer 100!

Tänk att jag har skrivit hela 100 inlägg på bloggen! Hur många bilder jag lagt upp vågar jag inte gissa på, men det är så klart flera hundra stycken:). Jag hoppas att Ni som kollar in på bloggen gillar det Ni läser och ser! Jag blir alltid lika glad för kommentarer med åsikter och tankar kring bloggen, men är givetvis lika glad för Er som läser och inte kommenterar:)! Jag har vänner som undrar varför jag lämnar ut så mycket info om mig, familjen, huset och hästarna. Mitt svar är att jag nog är lite för oteknisk och "korkad" för att förstå bättre:). Mitt mål med bloggen är ju att nå ut till släkt, vänner och andra läsare just genom att vara personlig i både bilder och text, och än så länge har det bara varit positivt (peppar, peppar)!

Idag kom Henke hem igen efter 5 nätter borta i jobb, Edvin är överlycklig och jag tycket också att det är skönt, sen att han nu är i färd med att packa om sin väska för ytterligare några dagar på resande fot är inte lika kul... Men hans jobb innebär en hel del resande, och det är härligt när han kan vara hemma mer med oss nästa månad:)!  För att klara av hästarna i sådana här perioder så får man ta hjälp av både farmor, farfar, mormor och morfar, de är så snälla och försöker alltid ställa upp, och Edvin trivs och mår prima när han får leka med far och morföräldrarna!

Här kommer några bilder från idag på det finaste vi har, lillprinsen!


Sitter inte still mycket nu för tiden:).



Koncentrerad under krypning:).



Pappas skor från barndomen smakar gott!



En riktig liten herre:).



Charm troll!



Snälllllaaa?... Kommer jag kunna säga nej
till den blicken?



Härliga kinder:)!


Hoppas att Ni alla är nöjda med veckan som gått, min summeras som såhär; Mycket hästar, mycket egentid med lillprinsen, snöstorm och härligt väder och en vecka närmare våren!

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar