H

H

tisdag 22 februari 2011

Kalas tankar...

Idag har Edvin och jag varit på öppna förskolan, det är alltid lika kul att komma dit och få träffa andra mammor (det brukar vara tunt med pappor där) och Edvin tycker det är så spännande med alla andra barn och alla leksaker som finns där:). Nu sover han sött, brukar vara rejält trött när vi varit där några timmar:)!

Jag försöker elda och få upp värmen inne, städa och ta hand om ett berg med tvätt samtidigt, men nu tar jag en "bloggpaus". Och vad ska jag skriva om idag då? Ett ämne som snurrar runt i mitt huvud en hel del för tillfället är det stundande 1 års kalaset som vi ska ha. Det är inte dax än på ett tag, men jag har redan börjat planera så smått:). Det blir en hel del gäster (hoppas vi!) och vi måste tänka ut hur vi ska duka här hemma. Fördelen med vårt hus är ju att vid festliga tillfällen så får vi alltid plats, stor yta = fest:)! Sist vi var över 20 stycken på fika här hemma var vid Edvins dop, och då jag inte har tagit några nya bilder här hemma på ett tag, så kommer det idag bilder från dopet istället:).


Salen

Salen

Matrummet

Matrummet

Köket

Stolta föräldrar och Edvin 4 månader:).

Åter till tvättkorgen...

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar