H

H

onsdag 9 februari 2011

Långtråkigt...

Idag känner jag mig lite rastlös, Edvin sover och jag har egentligen 1000 saker jag kan ta tag i, men kommer mig inte för med någonting. Trött och rastlös på en och samma gång, kan man vara det?! Imorgon är det dax för veckans "Uffeträning" igen, han kommer fråga hur det gått sen sist, och med tanke på att jag varit mest solo med Edvin här hemma så har det inte gått så bra, jag har bara hunnit med några snabba tömkörningspass. Men det ska ändå bli roligt, och jag satsar på att kunna träna mer nästa vecka:)!

Idag kommer några bilder på mitt tappra försök att skapa vårkänsla här hemma, när snön ligger kvar utanför fönstret så får man sitta och titta på vårblommorna inne istället:)!




Min fina rostiga våg, med en
pärlhyacint i förgrunden.











Nu har lillprinsen vaknat, och det är tid för lunch, ha en bra tisdag!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar