H

H

torsdag 3 februari 2011

Trött och nöjd!

Idag har jag ridit lektion på Ikaros för Uffe:). Första gången sen vintervilan och vi var minst sagt ringrostiga, känner att jag fortfarande inte riktigt kommit igång med ridningen efter graviditeten, men nu jäklar! Ett par joggingskor på fötterna och någon löp runda varje vecka skulle inte skada, jag flåsade lite väl mycket...
Lektionen gick rätt bra ändå, vi fick jobba på balansen och takten, att Ikaros ska ta mer vikt på sina bakben, och på böjt spår mer vikt på inner bakben. Icke tyckte det var jobbigt, men skötte sig riktigt bra, trots att vi trodde ridhuset skulle blåsa bort och det hela tiden rasade snö från taket:).

Nu är jag något seg, och har precis lagt en trött liten kille (som dock vägrade inse att han VAR trött, övertrött?) i sin säng, han var hos mormor och lekte idag när jag var och tränade:). Några nya bilder har jag inte hunnit ta, så här kommer några gamla favoriter på min fina Ikaros!


Ikaros e. Bayron






Ta det lugnt ute i halkan! Här hemma har vi is bana på gårdsplanen.
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar